Thursday 27 October 2011

Raya Tak Jadi .

Assalamualaikum .

So , buat ape jek korang semua ? Sihat ? Bagus lah kalau sihat , kalau tak , pergilah makan ubat .. Caring kan aku ? Haha , Actually , dah lame kott aku tak update blog , entry yang sebelom ni pon Usang gila , sorry la korang , sibuk gila kott sekarang ni . So , sorry sangat sangat yee :) Tahu lah korang rindu dekat blog ni , sayang lah kau semua !

Haa , nampak tak ap yang terbaru dkat blog ni ? Yeee , betul ! 100% lah korang , haha . Ape yang baru ialah BG aku dah tukar , first macam taik kan , lepastuh kawan adik aku tolong sikit .(sebenarnye banyak kott) . Haa , thank you my Bella <3 Hee , dye buat aku punya header + tukar BG , tapi BG yang sebelum ni lah , alaa , yang pink pink gituhh , haha . Dah tuh aku tukar lah balik BG yang baru ni . Cantik kan ? Well , thanks yaa Wani sebab tolong sikit :) *Sikit jek tak banyak :P

Okay , balik pade tajuk di atas . Gila melalut aku . Haha . Okay , cerita bermula . Ada sorang mamat ni , dia tinggi , boleh tahan hensem lah , ade lah rupa . haha . dye ... ape lagi ek ? Enta la , kalau cakap lebih lebih , nanti persan , so .. itu jek lah pandangan aku . hmmm , mamat neyh ( Capital I ) , dye ajak aku keluar sebab nak tengok wayang , tapi aku tak nak sebab takut keluar , yella , nama pon budak Baik kann , err.. Takdela , takut ibu n ayah marah , sebab tuh tanak keluar , buatnye aku mati katak kat situ , takde modal kang , kayy . Out of my story beb ! Hmm , lepatuh , aku teringat balik janji dia yang dia nak jak aku kuar pergi tengok wayang , haaa . Daripade tu lah aku TUNTUT janji dye , then die ajak aku , aku pon dengan BERANI nye katakan YA ! Haha , kiteorang pon pergi tengok wayang cerita Raya Tak Jadi dekat BP Mall .

Mase tengok wayang tu , popcorn tetibe jatuh , act TUMPAH , haha . Die yang buat , bukan aku . Tapi , dye dengan bangganye buat cerite GEBANG , dye cakap aku yang buat . Kay , bencikau !  Haha . Mainmain jek kot . Boleh tahan best lah cerita tuh , Lawak pon tadella lawak sangat , tapii .. lantokk lee , kesah ape aku kan ? Janji tengokk .

Lepas habis tengok wayang , kiteorang pon jalan jalan pergi cari MAKANAN , well .. aku badan jek kurus , makan memang banyak , siape yang jadik suami aku tuh , memang kene tahan lah dengan aku , silapslap , suami aku makan Kuali jek . Haha , kayy , ape ni cerita kahwin . Baru 18 kott . Haha , sesekali kann ? Sambung , cari punya ceri tempat makan , akhirnya jumpa jugak . It's Rengit Coffee ! Haa , macam mewah lah kan , haha . Tadella mewah sangat , biase biase jek . Dan menu yang aku pilih ialah Pasta dan Ice Chocolate . Yeah , it's my favourite guys ! Kayy , aku memg pantang tengok pasta , kalau boleh , nak 10 pinggan , tapi , Malu . Awwaww ! Si Capital I makan grilled chicken ... apende tah namenye , aku pon ta tahu sebab dah kemaruk pasta mase tu .Biolee , perut aku , bukan perut kau , kan ? So . dah makan semua tuh , cakap Thanks kat Capital I sebab belanje aku , hee . Sukasuka . Thanks 'kau' sebab belanje , Aku hargai sangat :) Dah tuh , balik lah kan . Apelagi . Dah kenyang kot ,

Okay , Capital I ni ade camera CANON EOS 1000D . Bukan ape , aku minat camera digital . So , aku pinjam daripade dye cam. tuh , mase tuh pon , kakak sedare aku nak pinjam sebab nak buat kerje , dye terlupa bawak dye punya , so .. alang alamg Capital I dah ade , aku pon mintak lah . Thanks jugak sebab bagi pinjam . Kau memang baik . Kayy , aku tahu kalau korang bace entry ni pon mesti korang ingat aku dan Capital I ni ade ape ape hubungan , ta de la , kiteorang cuma kawan , Tak lebih daripade tu . Memang dah perasaan aku kat dye camtuh , nak buat macamane kan ?

Wooaaa , gila panjang aku menge-type . Naik penat jari jemari aku , so .. korang pon mesti lah tahu kan , aku nak pergi makan kejap lah . Nak menambahkan berat badan :) Bye .

Salam !